9 Aralık 2016 Cuma

oğluma 5 yaş mektubum

Zaman öyle hızlı akıp gidiyor ki yakalamak istesemde olmuyor.Bazen durdurmak o anları öyle ölümsüz kılmak öyle içime sindirmek istiyorum ki anlatamam  .İşi boşverip tekrar başa saramayacağım her anı tarifsizce yaşamak istiyorum. seni kalbimce büyütmek , her anı , her saniyeyi hissedip yaşamak , yaşlanmak istiyorum. Bunu başaran bir anneyim galiba 5 yıldır her anımızı doya doya yaşadık.Oyunlar oynayıp her anı dolu dizgin  paylaştık Sarılıp seni çok seviyorum annecim demen beni benden alıyor prensim. Yaşlanma anniş ben seni böyle görmek istiyorum diyorsun . ölme  sensiz yaşayamam , nefes alamam anne diyorsun ya elimde olsa keşke bebeğim , bunu yapabilecek gücümüz yada gücüm olsa. Bazı Geceler başbaşa kaldığımızda seninle , yere diz çöküp birbirimizi sıkı sıkı sarılıp, beni öpüp  , elimi tutmaların  , kuzu kuzu yanaşıp oynaşalım anniş  demen , astım krizlerimizde gögsümde uyuman en büyük servet bana...işte o anlarda zamanı durdurmak istiyorum ,  öyle iyi geliyorsun ki bana , bebeğim benim  diye öpüp kokluyorum. Rabb'ime sığınıp seninle daha çok vakit geçirmek için mutlu , huzurlu , sağlıklı uzun ömürler diliyorum...Prensim ben seni çok ama çok seviyorum.Sen  benim yaşam sebebimsin , hayatımsın , sen ki en güzel rengisin yaşamımın , dünyamsın , yaşamak için bana en büyük sınavsın, en büyük ve en zor sınavımsın , nefesim, atan kalbimsin benim.  Uykusuz geceler , hastalık ve 5 koca yıla sığdırdıgımız o kadar hikaye , o kadar anı var ki anlatılmaz. Anlatamıyorum ama yaşıyoruz prensim. Annelik demek yenilik demek , olgunlaşıp farklılaşmak demek , karşılıksız olduğunu bilsen de canından çok sevmek demek , herşeye sabretmek , gamsız olup umursamamak demek . Yani senden çok şey öğrendim prensim . Bana o kadar çok şey ögrettin ki  kaybetmekten korktuğum. Ama umut etmekten yılmayacagım harika duygu ve hisler iyiki varsın prensim. hep dediğim bir cümle GÜZEL DOĞURDUĞUM , BALLA YOĞURDUĞUM EVLADIM BENİM.







2 yorum:

  1. Canım iyiki doğdu. İyiki varsın. Uzuuun mutlu bir omru olsun. Ne güzel anlatmış sin duygularını.

    YanıtlaSil