15 Ocak 2016 Cuma

kardan adam hafıza oyunu

Bugün farklı bir oyun hazırladım. Kardan adam hafıza oyunu yaptım kereme.Kardan adamlarımızı kesip üst kısımdan başka kağıda yapıştırdım. Sonra onları kardan adamlarımıza göre kestim. Asetatlı kalemle sayılar yazdım. Farklı şekilde sıralayıp aynı olanları bulup eşleştirmesini istedim . Kerem bu tarz oyunlarda başarılı , tabletinde de var ve beni çok şaşırtıyor doğrusu. Oyun baya eğlenceli geldi  ve birkaç kez oynadı kuzum.










çıktı almak isteyen anneler için: BURAYA BİR TIK mutlu, huzurlu, bol aktiviteli günler

2 yorum:

  1. Ben artık evde yapmıyorum lakin meraklı minik dergisinden çok var ama bunlar çok güzel.Ev çöp eve döndü ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz oynuyoruz sikilinca kaldiriyoruz.Yuklukte kutu var ici etkinliklerle dolu . Bende diyorum cop ev gibiyiz diye . Belki ise yarar diye doldurmusum .gecen temizlikte baya attik.Alip unuttugum etkinlik dosyasi oyunlar neler buldum neler :)

      Sil