23 Ekim 2015 Cuma

aile eğitim programı

geçen sene isteyip gidemediğim 3-6 yaş aile eğitim programına bu sene gidebiliyorum :). benim için çok özel bir eğitim programı keremin büyümesinde yaptığım  yada yapmamam gereken hataları bir uzmandan aldığım bilgiler doğrultusunda gözden geçirme imkanım oldu hemşerilerimden katılmak isteyen olursa bana ulaşsın bu ilk haftaydı sadece annelerle tanıştık.  14 haftalık bir eğitim programı  göreceğimiz  konular şu şekilde:

  1. çocuk gelişiminde ailenin rolü
  2. çocuklar iletişim 1
  3. çocukla iletişim 2
  4. olumlu davranış geliştirme
  5. olumsuz davranışları azaltma
  6. sosyal duygusal gelişim
  7. bilişsel gelişim ve dil gelişimi
  8. motor gelişimi ve cinsel gelişim
  9. öz bakım becerileri
  10. çocuk saglıgı ve beslenme
  11. okul ve çocuk    
bunların dışında her hafta çocugumuzla etkinlik kitabı ve aile mektubu veriliyor . Ve bunlar ücretsiz sadece amaç daha bilinçli bireyler yetiştirilmesi. Bize verilen etkinlik kitabından fotoğraflar çektim paylaşmak istiyorum












kereme oyunlarda hangisi farklı dediğimde gösteriyor fakat bunlar aynı bu farklı demediğimi anladım kitaptaki etkinliklerde üzerine basarak tekrarladık.   Büyükten küçüğe sıralama yapıyoruz, hiçte problem yaşamadık ama kereme orta kelimesini anlatmadığımı farkettim bu büyük, bu küçük diyor kestiklerimi boy sırasına diziyor ama bu ne diyorum orta demiyor ilk derste baya bilgi edinmişim hatalarımı farkettim teşekkürler ESİN AY öğretmenim dediğiniz gibi herkesin birbirinden öğreneceği çok  şeyler var :):) :)

2 yorum:

  1. Eğitimin içeriğini de bizimle paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki yazarim aklimda bu konuyla ilgili cok soru soruluyo yazacagim

      Sil