30 Ekim 2015 Cuma

acaba neyim oyunu

aklımda olan bir oyundu, aslını söylemek gerekirse parasıyla almak istedim. Ama 60.00 ytl fiyatı vardı ,bakarken hazırlamasıda çok basit geldi bende o parayla güzel etkinlik kitapları aldım. Pintiligim tuttu gene :) biz 3,50 ytl ye hazırladık  ,oyun çok basit altta site adresinide vereceğim o siteden hoşuma giden flaş kartlar seçip çıktısını aldım ve laminasyon kağıdıyla kapladım (pvc ile ).Başına ekstrafor aldım (etek dikerken bele geçirilen sert bant)başına göre ölçerek diktim uçlarını kartları ataçla tutturacaktım ama bulamadım bende tel siyah toka ile tutturdum sonrası kereme kaldı ben anlattım kuzu tahmin etmeye çalıştı. Deneyin dediğim oyunlardan eylence sonsuz :)






çıktı almak isteyenler için: bu farklı isterseniz bakmanız için  BURAYA BİR TIK
bizim aldığımız çıktı resimleri



mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder