28 Şubat 2015 Cumartesi

puzzle ve sayı tırtılımız

hastalıktan oyunlara vakit bulamıyoruz bu aralar bugün dolu dolu bir gün oldu önce balık ve sayı puzzlelarımızla oynadık  aklı olduğu yerden çıkartıp:) sonrada sayı tırtılımızı yaptık kes yapıştırdan sıkılınca mantar panoya harita çivisiyle tutturarak yaptık diğer çare olarak


ilk oyunumuz sayı puzzle'lı



ikinci oyunumuz balık puzzle'lı





son oyunumuz sayı tırtılımız




buda sayı tırtılımızın son hali



çıktı almak isteyenler için tırtılımızın çıktısı : BURAYA BİR TIK  ve BURAYA BİR TIK  mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler

2 yorum:

  1. Öncelikle sizi çok tebrik ediyorum.Bir oğlum var şuan 22 aylık. İnternette oğlum için araştırma yaparken sizin blogunuzu buldum ve o andan itibaren yeni kararlar aldım yöntemlerimi değiştirme kararları. Montessori eğitimini ilk defa sizin blogta ve oyunlarınızda gördüm. Ne olduğunu ayrıntılı bir şekilde anlamaya çalıştım ve bundan sonra uygulayacağım eğitim modeli olacak. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim güzel bir şeye vesile olduysam ne mutlu bana grubumada beklerim güzel dosyalar paylaşıyorum blogda olmayan yararlı dosyalar https://www.facebook.com/#!/groups/324376934369566/

      Sil