9 Şubat 2015 Pazartesi

kardan adamlarımız

pinterestte görüp  kopyaladıgım bir etkinlikti baya oldu çıktı alalı anca kısmet oldu yapmak kardan adamımızın sayısına göre şapka ve ayak kısmını yapıştırdık  kuzu kafasına göre yapıştırmak istedi bizde mecburen uyduk kardan adamların sayıları doğru ama sayı sırası keremin ruh haline göre oldu  :)










buda kuzumun ruh haline göre olan şaheserimiz :)



çıktı almak isteyen annelerimiz için : http://www.royalbaloo.com/download/RoyalBalooSnowmanMarshmallowMath.pdf mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler( bulamayan dostlar bu benim grubum dosyayı paylaştım ordan çıktılara ulaşabilirsiniz ve daha birçok dosyaya montessori ile çocuk egitimi )
 

4 yorum:

  1. çıktıyı bulamadım :( direk link lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gözüküyo ama link bu http://www.royalbaloo.com/download/RoyalBalooSnowmanMarshmallowMath.pdf arada site takılıyo ondan olabilir hayırlı günler

      Sil
    2. teşekkürler.belki İngilizcem olmadığı için bulamadım.

      Sil
    3. rica ederim baglantıda var galiba hata bugün bende açamadım bulmanıza sevindim

      Sil