5 Kasım 2014 Çarşamba

yaprak kuklalarımız

geçen ayki meraklı minikte anlatılan yaprak kuklasını yaptım  çiçek çıktısını dondurma çubuguna yapıştırdım oynar göz yapıştırdım birde kalemle agız yaptım ve kerem beyin oynaması için hazır oldu anne keremin odasından oyuncak kaldırma operasyonu yaparken keremi çok oyaladı dogrusu bir kaç kare oynarken çektim kuklalara masal bile anlatan kerem bey çok mutlu oldu tabi anneside rahat rahat işini halletmenin keyfini sürdü:)




 
bunları kamyonuna göz yapmış kuzum
 


 
biz yapraklaı ikisini tactan kalanlarla yaptık ikisinide BURDAN  aldıgımız çıktılarla yaptık saglan olsun isterseniz pvc kaplayabilirsiniz mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler  

4 yorum:

  1. kamyona göz yapması çok hoşuma gitti :) çocuklar annelerden daha yaratıcı :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim keremin yaraticiligina bayiliyorum zaten sapkaya corap koyup araba yapan baska biri varmidir benim kuzum herseyi oyuncak yapip oynayabiliyo :)

    YanıtlaSil
  3. biz de oyuncakları ara ara kaldırıyoruz, ama hep kaldırdıklarımız daha kıymetli oluyor, bir kaç gün unutması zaman alıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 arabasi var sadece onlarla oynuyo kalanini sacip birakiyo biraz unutsa annede mutlu olacak oyuncak toplamaktan helak oldum :)

      Sil