6 Eylül 2014 Cumartesi

süslü dondurmalarımız

pintereste gördügüm bir etkinlikti bu fon kartonundan külah çizdim (büyük üçgen çizip kestim) oyun hamuru yogurdum hamur için: 2 su bardagı un , 1 su bardagı tuz,2-3 yemek kasıgı yag (sıvıyagda olur bebe yagıda), yarım su bardagı gıda boyalı su  bizde gıda boyası kalmadıgından sade yaptık külahı yapıştırdık hamuru top şeklinde koyduk servisten kalan boncuklarla süsledik dondurmamızı
boncuklarla süslemeyi sevdi benim kuzum baya zevkle yaptı
 

 
 
 
    kuzumalarımın şaheserleri bu keremin
 
                                                         
 
               buda melisin şaheseri



 sonra özgür çalışma yaptı kuzular benim kuzum köfte yaptı melis poça bütün gün eylendi kuzular

7 yorum:

  1. Canım ne güzel eğlenmek masallaj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatshap ta senle konusurken buldum baya eylenceli geldi bize denedik hemen sevdi kuzular

      Sil
  2. Biz de yapalım bunu ipek de sever :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiyorum cok eylenceli bir oyun bide pullu falan ipek prensesim bayilir

      Sil
  3. Ne hoş olmuş, ben de fındığa yaptırayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim eylenceli ve parmak kaslari icin guzel bir oyun

      Sil