24 Eylül 2014 Çarşamba

sayı eşleştirme

kuzumla matematik çalıştık biraz daha dogrusu matematik eşleştirmesi yaptık çıktı üzerindeki dairelere sayı yazdık 1'den 10'na kadar renkli fon kartonunun üzerine yuvarlak çizip sayılar yazdım keremle hem sayıları tekrarladık hemde diger eşini bularak eşleştirmesini istedim sonra dogru yerine yapıştırdık
 

 

 


 
buda bitmiş hali
 

 
dosyayı indirmek için :http://fromabcstoacts.com/download/4841/ adresinden printables seçenegi ile
 
etkinligi bulup çıktı alabilirsiniz dosya korumalı oldugundan paylaşılamıyo mutlu,huzurlu bol aktiviteli günler
 
 

4 yorum:

  1. iade-i ziyarete geldim:))ben de blogunuzu takibe aldım,etkinliklerinizi kayda alıyorum hemen,gelecek günlerde lazım olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim oyun oynamayı seviyoruz hem eylenip hem ögreniyoruz

      Sil
  2. Eşleştirme çok ilgilerini çekiyor zaten. Bu da güzel olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım eşleştirmeyi seviyo kerem ama sayılarda sıkıldık biraz :)

      Sil