5 Haziran 2014 Perşembe

sevimli tavşanlar

yabancı blokta görüp bayıldıgım bir etkinlikti tavşanların rengine göre ponpon eşleştirmek amacım cırt cırtla yapıp parmak kaslarını çalıştırmaktı fakat kuzum hadi diye aglayınca bantla sabitlemeye karar verdim çok eylenceli bir oyun oldu
anne gözleri nerde deyince kuzum birde göz yapıştırdık


gözlerde ortaya çıkınca çok sevdi kuzum bu işi


çok sevimli oldular çıktı almak için:http://fromabcstoacts.com/download/3121/ tıklayıp printables sekmesini seçin istediginiz etkinligi seçip çıktısını alın dosya korumalı oldugundan çıktı paylaşamıyorum mutlu ,huzurlu,bol aktiviteli günler

2 yorum:

  1. canım çıktıyı neredn aldın? genelde yazardın linki. çok güzel bir etkinlik özlemiştik sizi

    YanıtlaSil
  2. bizde özledik valla çıktısı ise bilgisayarla tarih oldu digerlerinde buldugum bloklar yazıyo altında kolay buldum bunun yazmıyo hiç bir şey bulamadım sana özelden yazmıştım pc deki pdf dosyasını bloga nasıl yüklüyoruz diye senin grupta paylaşayım çıktısını

    YanıtlaSil