13 Mayıs 2014 Salı

çocugumla eglenirkende çekiliş

çok sevdigim blogger dostlarımdan güzel anne nihal baysal koçerin blogunda çok güzel bir çekiliş var kocan kadar konuş kitabı hediye detaylar için bir tık http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/05/cekilis-kocan-kadar-konus-kitab-hediye.html bu konu dışı ama çalışan kariyer yapan ve iki çocuk annesi ve evladınla bu kadar ilgili kadınlara tapıyorum nihalde bunlardan biri hem eczacı okul öncesi egitim okumuş iki evlat ennesi ve harika bir blogu var ev hanımı anne ......... yazamıyorum kalanını saygıyla egiliyorum canım arkadaşım helal olsun sana çekişi hak eden kazansın bol şans

4 yorum:

  1. canım güzel sözlerin için çok teşekkürler. seni ve oğlişini çooooooook seviyorum. Bizimkiler yaşıt ve neredeyse aynı ay., inşallah bir gün bir araya getirebiliriz. Bizimkine keremi gösterip, bak keremin yaptığından yapalım mı ne dersin diyorum kafa sallıyor çoğu kez. ya da gülümsüyor. Yayınların çok yol gösterici bizim için Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim icimden geleni yazdim bazen gormeden gonul bagi kurarsin benim icin sen oylesin bende seni ve evlatlarini coook seviyorum insallah gelirler bir araya cok isterim bunu sevgiyle kalin

      Sil
    2. inşallah canım inşallah... Yok mu yeni yayın..

      Sil
  2. Soma faciasindan once oynayip yazamadigim iki yayin var icimden gelmiyo bu aralar hafta ici yazicam nasip olursa opuyorum sizi

    YanıtlaSil