4 Mart 2014 Salı

pinpon topuyla gol atma

kuzucuklarla bugün nefes alıştırması yaptık melis ben bilmem eşim bilirde görüp pazar günü halacım bizde yapalımmı demesi üzerine hazırladım bu oyunu kale yerine legolardan kale yaptık oyun pinpon topunu nefesiyle kaleden atmaktı baştan melis yapamasada oyunu çabuk çözdü keremimin nefesi sonuna kadar yetmedi hastalık sebebiyle malum havalardan astım krizlerimiz tuttu hafta sonu sabahlara kadar uyanıktık yarı omzumda yarı ayaklarımda yastıgı dikip nefes almasını saglayarak uyudu nefesimiz bu oyunda yetersizdi ama çok eylendi topları üflemeye çalışmakla ve toplamakla
yarıda kalan topları sehpanın üzerine çıkıp üfleyerek gol attı kuzum

kuzucuklarla güzel bir gün geçirdik herkeze iyi eylenceler

4 yorum:

  1. Çok keyıflıye benziyor denemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok keyifli kaleye atabilmek icin cok caba sarfetfiler deneyin kesinlikle

      Sil
  2. aa bu çok eğlenceli görünüyor, bir üflemedir tutturdu Etka, bari işe yarasın, deneyelim hemen:)

    YanıtlaSil
  3. Bencede deneyin biz cok eylendik kuzucuklardan ozenip ben bile oynadim gizel bir oyun oldu

    YanıtlaSil