7 Mart 2014 Cuma

meraklı minikle eylence

meraklı minik dergisindeki eklerinle bugün günü kurtardık ifadelerle eşleştirme yaptık ılk olarak
anne mutlu aaa bu üzgün buydada mutlu diye diye eşleştirme yaptı kuzucugum


sonra hikaye anlatım kartlarını yaptık beraber ve gelen resime göre ana fikrini anlattım hikayenin akşamları gelen resimle ilgili hikaye anlatıp uyuyacagız böylece
son olarak çıkartmaları yapıştırdı kuzum dolaba ve bu soguk havaya ragmen bahçede oyun zamanı kuzucuklar toprakla oynamaya çıktılar dışarı mutlu günler

6 yorum:

  1. ne güzel eğlenmiş. Bizimkiler de bayılıyor bu dergiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok seviyorum bu dergiyi almayı güzel etkinlikler veriyolar bizdeseverek yapıyoruz yaşımıza uygun olanları :)

      Sil
  2. bloğumdaki çekilişe beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm cepten girince çok fazla bakamıyorum inş. hakkı olan kazansın canım

      Sil
  3. Seni mimledim bu kez Kübracım...

    YanıtlaSil