27 Mart 2014 Perşembe

ilkkez mimlendim

ilk kez mimlendim bugün sevdigim ve takip ettigim bloklardan biri olan sevgili arkadasım nihal baysal koçer tarafından mimlendim aslında bu mimdeki yazı çok etkiledi beni babanesini anlatmış allah rahmet etsin zor ama inanın insanın babası annesi hepten zor bende yerimidir bilmiyorum ama okurken babacıgım ve anacıgım geldi aklıma babamı mayısta 2 yıl olacak kalp kriziyle kaybettim biz iki kardeşiz bir abim var birbirini çok seven bir anne babanın çocuklarıyız o kadar severlerdiki abimle dalga geçerdik liseli aşıklar diye hatta bigün abim arabanın arka camına yapıştırmıştı liseli aşıklar yazısını babam çok gülmüştü madara ettiniz diye ama 36 sene birbirlerini kırmayan hep sevgiyle bakan iki insandı canlarım bazen düşünüyorum hem yasaklar vardı kimse onları delemezdi hem arkadaş gibiydik annemle babamla en iyi dostlarımızdı bizim ben keremle bunları yapabilirmiyim diye düşünüyorum hem çok iyi dost olup hem ona bazı kuralları degiştiremeyecegini yaşayıp görecegiz.bazen baba kollarının altında mutlu olmaktır gölgesinde serinlemek bazen omzuna yaslanıp aglamak yada güvende hisettigin en korunaklı yerdir baba ogluma hamileyken her pazartesi doktora gidip test yaptırıyodum bazen uyuya kalsamda gelir kızım hadi kalk doktora gidicez diye kaldırırdı bi kezde şikayet etmedi ben unutuyodum ama babam unutmadı hiç unutmadı doguma giderken hatırlıyorum annemle babamı endişeli bakışlarını torunlarını kucaklarına alınca agladıklarını hayat çok garip bi varsın bi yoksun işte aglamaktan yazabilsem çok şey var içimde ama neyse nihalcım çok sagol aslında yazmak istemiştim vesile oldun öpüyorum seni ve evlatlarını kocaman sıra benim mimlediklerimde:))) http://www.sevtapayciucar.com/
http://mrlgrck74.blogspot.com.tr/
http://etkaca.blogspot.com/
http://alikemalalpseviim.blogspot.com.tr/
bir hatamız olduysa af ola saglıkla kalın

4 yorum:

  1. Canım Allah rahmet eylesin,mekanları cennet olsun.Allah çocuklarımıza da boyle aşklar nasıp etsin.Beni mimlediğin için teşekkür ederim ama mimin konusu nedir? Üzüldüğümüz bir anımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda kendini anini yani seni anlatan cumleler kendini blogunu nasil kurdugunu anlatip sende birkac dostunu mimle canim

      Sil