3 Mart 2014 Pazartesi

deney, aktarma. ince motor gelişimi ve oyun

cumartesi günü oynadıgımız oyunlardı ama bloga ancak yazacak fırsatı buldum kuzumla deney yaptık bugün mama kutusunu ortadan böldüm alt kısmına delik açıp pipet geçirdim ve makara taktım 4 tane makara tekerleklerimiz oldu arka kısmına delik açtım hızlı hareket etsin diye balon taktım şişirip bırakınca balon sönene kadar hareket edip kalıyo güzel bir deney oldu kerem çok eylendi izlerken
sonra başka balonlarda bulup şişirdik ve balonlarla oynadık

sonra arabamızın gövdesini ayırdık ve pipetleri takmaya çalıştık küçük kaslarımızı çalıştırdık

arabalarınla oynamaya dalan kuzum sıkılmaya başlayınca oyun türettik ponponlarımızı kamyona küregimizle aktardık

bizim için çok verimli bir gün oldu günümüzün tadını doya doya çıkarttık oglumla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder