3 Şubat 2014 Pazartesi

ponpon kerem

keremin baskete karşı acayip bir ilgisi var genelde erkek çocuklarının ilgisi futboldur ama kerem hiç ilgilenmiyo bizim favori sporumuz basket kursa yazdırmayı düşündüm 4 yaştan itibaren kayıt yapılıyomuş şimdilik ön kayıtla geçiştirdik 2 yıl sonra inşallah bakalım neyse geçen nba basket maçı izledik keremin nedense ponpon kızlar dikkatini çekti çemberleri salladık kızlar gibi bugünde ogluma pompon yaptım yapım aşamasını çekemedim sandalyenın karşılıklı iki bacagına bagladık paket süsünü sonra sekiz sayısı olacak şekilde sarın ortasından baglayın sandalyeden çıkartın ikiye büküp tekrar baglayın kenarlarını kesin

bana anne bakket aç oooo yapcam dedi çok güldüm nasıl bir yer ettiyse oglumun kafasında neyse herkeze iyi eylenceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder