4 Şubat 2014 Salı

gluten-free cloud dough(glutensiz bulut hamur)

gluten-free cloud dough yani glutensiz bulut hamur türkçe karşılıgı mond sand den sonra yaptıgımız en güzel kum oldu yabancı blokta gördüm dün bugün denedik hemen malzemeler:yarım su bardagı kabartma tozu,1,5-2 su bardagı mısır nişastası,yarım çay bardagı bitksel yag,gıda boyası (yerine parmak boyasıda kullanılabilir)blokta anlatırken kar gibi bulut gibi harika bir kum tanesi diye anlatmış gerçekten katılıyorm oynaması harika hazırlarken ben bayıldım kıvamına tabi keremde çok sevdi
tabi olmazsa olmazımız arabalarımızda oyunun içindeydi

aslında hamura şekiller verip fırınlamamız gerekiyo kabartma tozu yogun oldugundan harika kabarıyomuş fakat kerem ayıy oynıcam men dedi biz sadece oynadık sade yapıp fırınlayıp ertesi gün boyayada bilirsiniz deneyin derim ok eylenceli yapımıda oynamasıda iyi eylenceler

4 yorum:

  1. Canım Kerem çölyak hastası değil de mi?Glutensiz hamur deyince sormak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canim yabanci bloktan aldim orjinal ismini kullandim un olmadigindan bu ismi vermis bizle alakali degil yani sagol sordugun icin hic boyle dusunmemistim

      Sil