18 Şubat 2014 Salı

eşleştirme etkinlikleri

bugün paşamla o kadar çok etkinlik yapmışızki anlatamam ilk önce anne kızın etkinlik dünyasında gördügümüz arabaları gölgeleriyle eşleştirmeyi yaptık derya özyalçına ve dora prensesime sevgilerimizi yolluyoruz
ilk gölge eşleştirmesinde bocalamıştı kerem bugün çok şaşırttı parkta geçen cocugun birinden duydugumuz len ve ya kelimeleri eşliginde nerde be budum diye yerlerine yerleştirdi(bu sözlere kızdıgımı söyledim ama üstelemiyorum kızınca inadına yapıyo unutmasını bekliyorum)

ondan sonra şekil eşleştirme oynadık şemsiyedeki kelilleri damlalardaki şekillerle eşleştirdik

kardan adamların atkı rengine göre şapkalarını koyduk ve renklerini altına yerleştirdik


anne güzel oldu dimi sözüyle şaşıran anne evet deyip alkışladı

arabalı etkinligin çıktısı: http://www.busylittlebugs.com.au/wp-content/uploads/FREE-shadow-match-on-the-road-game.pdf şemsiyeli etkinlık için: https://docs.google.com/file/d/0B7hyYE_tniSOaHJkcEh4eE9ld1k/edit?usp=sharing kardan adam çıktısı malesef yok isteyenler grubumda paylaşacagım montessori ile cocuk egitimi link: https://www.facebook.com/groups/324376934369566/?fref=ts

4 yorum:

  1. Oğlum eşleştirme olayını küçükken hiç sevmezdi, bende acaba sevmediği bir oyun mu diye düşünürdüm fakat zamanla gördüm ki her şeyin bir zamanı var.Denemelere devam ettim.Sonuç şuan çok severek ve başarılı bir şekilde yapıyor.Kereme de maşallah, o elleri yiyesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim benim ketemde yspistirma ve boyamayi sevmiyo bugun aslinda yapidtirmakta vardi daha keserken yapistirmam ama dedigi icin yapip gectik o yuzden birkac oyun pespese oldu sevmesini umit ediyorum yakisiklimi opuyorum

      Sil
  2. Maşallah Kerem'e..Sağol Kübra'cığım iyi hatırlattın bunu haftasonu biz de yapalım zaten çıktıları almıştım ben ta eşleştirmeleri yaptığımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canisi o kadar cok cikti almis ve hazirlamisimki bunlari yapmayi planliyorum ayimizin konusu sayi sekil ve renk aktiviteleri bunlarla ilgili etkinlik hazirliyorum sizede bol eylenceler simdiden

      Sil