25 Şubat 2014 Salı

1-2-3 sayılarını boyadık

sayı etkinliklerine devam ettik bugün nehirin annesi blogunda görüp uyguladık feza kırala sevgilerimizi yolluyorum önce sayıları tekrar ettik sonra boyamaya başladık anlattım biraz annecim böyle boyayacaksın diye ama oglum kafasına göre takıldı baya renkli oldu boyamalarımız :)
sayıları anlatarak boyamaya çalıştık

daha sonra kerem çok küçükken aldıgım hatta aldıgımı unuttugum pepeeli kartlarımızla oynadık sayı,şekil,renklerle ilgili kartlarımız

arka yüzünde etkinliklerle ilgili çalışma sayfası var 1 sayısında mesela 1 tane yuvarlagı kırmızı boya şekillerde kare şekillerini bulup mavi boya gibi çalışma sayfası var anlamayı kolaylaştırmayı saglamışlar çok beyendim

sayı çıktıları için :



2 yorum:

  1. Canim rica ederim.. eglenip begenmenize cok sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim boyamada iyi olmasakta eylendik :) hem sayilari tekrarladik hemde boyamayi sevdirmeye calistim bakalim

      Sil