31 Ocak 2014 Cuma

üçgen eşleştirme oyunumuz

etkanın blogunda görüp kaydettigim bir etkinligi yaptık malum ayımızın konusu üçgen paylaşım için hacercigime teşekkür ediyorum çıktıları alıp birer tanesini dizdim diger teklerini önüne koydum eşleştirmesini istedim kerem 5 dk bitirdi oyunu bir kaç kez oynadık bizde
aradada üçgen şarkımızı söyledik benim adım üçgen üç kenarım var benim köşem kenarım adım üçgendir benim diye unutmuş şarkımızı baştan söylemedi sonra tekrar etmeye çalıştı kuzum

bizden bu gecelik bu kadar çıktı almak isteyenler için:

ikişer adet çıkarttık eşleştirme oyunumuzu öyle oynadık herkeze mutlu günler

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş kartlarınız, iyi eğlenceleri bol öğrenmeleri olsun Keremin de,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim eslestirmeler artik kolay gelmeye basladi paylasim icin sagol

      Sil
  2. Renkli yazıcıııı... bir bu yok...bu benimde listemde idi...Aferin Kerem'e...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede deneyin cok eylenceli tesekkur ederim baharcim

      Sil