16 Ocak 2014 Perşembe

kaşif kerem

bugün ilginç bir oyun oynamak istedim astım krizleri tutan hasta oglumla dün gece ön aşamasını yaptık un tuz su ve toprak görüntü için kakao koydum yogurdk biraz katı ile sıvı arası bir hamur oldu dinazorlarımızı bu hamurla kaplayıp dondurduk kaba renkli kumları döktük ve dinazorlarımızı içine sakladık kerem buldu bütütecle baktı tozlarını benim allık fırçamla temizledi fakat hamur istedigimiz gibi donmamış kırmakla ugraşmadan dinazorları çıkarttı kuzum


eylenceli bir oyun oldu en sonunda malum arabalarımızı kumla kapladık



siz alçıyla kaplayabilirsiniz hamr kıvamı çok güzel olmadı kırılması kolay olsun istedim b çok kolay oldu aynı oyunu yaza bahçede deneyecegim kerem bulurken biraz yorulsun istiyorum akşam nefes alamadıgımız için baya oturduk ve dinazorlar belgeselinde gördük ve yaptık herkeze şimdiden iyi eylenceler

5 yorum:

  1. güzel bir etkinlik olmuş :) cok geçmiş olsun , Allah şifa versin kuzuya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim alistik artik astimla ve hava makinasiyla yasamayi ogrendu kuzum elden gelen birsey yok malesef

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. harika bir etkinlik olmş ellerine saglık ablam keremde keşfetmeyi hiç sevmiyo yerinde bir etkinlik olmuş tam yakışıklıma göre bir aktivite

    YanıtlaSil
  3. evet araştırmak ve karıştırmak konusunda ogluma laf yok napalım keşfetmeyi gözlemlemeyi seviyo işin ilginci o kadar iyi gözlemciki bazen şaşırtıyo yaptıklarıyla beni bu oyunda tam keremlikti o kadar çok eylendikki abatmadan soyliyim 4 saat sıkılmadan oynadı bende bu arada yemek yaptık rahat rahat :)

    YanıtlaSil