2 Ocak 2014 Perşembe

akvaryum ve balıklarımız

bugün sticer çalışması yaptık bu fikri can ve cerenin oyun günlügünde görüp kaydetmiştim sticer fikride sevtapın blogunda gördüm ilk olarak akvaryum çıktısı aldım netten sonra meraklı minigin önceki sayısından elimizde olan balık çıkartmalarını kullandık yapıştırmayı çok seviyo kuzum artık sticer çılgınlık haline geldi duvarlarımda falanda var sticerlar kuzumdan anneye süs



balıgın biri dışarda annecim akvaryuma neden yapıştırmadın dedim cevap düştü anne oldu ve odamızın duvarına astık yaptıgımızı her gelene gösteriyo men baptım diye benimde hoşuma gidiyor o mutlu oluyo diye

bantlar baya kötü durmuş ama kusura bkmayın artık akvaryumun çıktısını almak için

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık yakışıklının.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balik fikrini senden kopyaladim cok sagol canim opuyorum seni ve yakisiklilarini

      Sil
  2. canım ne güzel aktiviteler yapmışsın

    YanıtlaSil