13 Aralık 2013 Cuma

folyo açmaca

blogda gördügüm ama kayıtlarımda etka olan etkinligi yaptık burdan kucak dolusu sevgiler gönderiyorum etkama ve güzel annesine folyoya renkli blokları sardım hem el kaslarını çalıştırmak istedim hem renk tekrarı yapmak istedim çıkan küpleri aynı rengindeki fon kartonunun üzerine koymasını istedim keremden açmayı çok sevdi ama renkleri yerleştirmeyi sevmedi anne bapmıcam dedi biraz üzdürünce kıyamadı anneye blokları üst üste dizdi renklerine göre


ve final
kuzuma anneden kocaman aferim geldi başarılı oldu kuzum ve oyun bitti

4 yorum:

  1. o kadar ciddi açıyor ki anlatamam çok güzel bir aktivite olmuş ellerinizesaglık

    YanıtlaSil
  2. Çocuklarla geçirilen kaliteli vakitler gelişimlerine çok güzel katkı sağlıyor. Kerem'in sizinle geçirdiği vakit kadar güzel bir şey yok:=)
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkur ederim neclacim buna bende katiliyorum 3 yasina kadar anne sevgisi ve ilgisi cocuga guven duygusunu fazlalastiriyo bende takibe aliyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil