8 Aralık 2013 Pazar

2 yaşına girdik

canım oglum hayatımın anlamı ömrüm varlıgıyla bana en büyük hediye olan canım oglum 2 yaşına giriyo dostlarımızla kutladık ilk gün ve ailemle pasta istedigim gibi olmadı ben 2 yaşına girdigi için iki ve ugur böcegi istedim eşim siparişi verirken arabalı olsun oglum çok seviyo demiş son anda araba maketi kalmamış ellerinde kafasına göre takılmış pastacı ama kerem çok sevdi bu işi bol bol hediyemiz oldu ve araba geldi kuzum çok mutlu oldu















hayatımdaki iki erkegim
canım annem bana yadigar kalan en büyük servetim herşeyim benim


abim seldacım ve kuzum melisim


ve canım dostlarımız




hediyelerle kendinden geçen kuzum






ertesi gün koyde kutladık yaşgünümüzü babanesi dedesi ve komşularıyla yollarda kar vardı korktuk gece don olup yolda kalmaktan


ve yaşgünümüzden kareler












ve son oglum için harika 2 gün bitti kuzum artık abi oldu bende keyifle büyümesini izliyorum yeni birşeyler ögrendikçe yarım yamalak türkçesiyle büyüdügünü görmek çok keyif verici kuzum seni çooook seviyorum

4 yorum:

  1. Oo ganimetler iyiymiş :))
    Nice mutlu güzel yaşlarınız olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim hediye ve pasta uflemeyi sevdi kuzum sizinde az kaldi yasgununuze kutlariz burdan hepbirlikte

      Sil
  2. nice mutlu senelere keremcim rabbim annenle babanla mutlu saglıklı ömürler versin iyiki dogdun yakışıklım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol guzellik size pasta uflemek nasip olmadi ama yemeye yetistiniz

      Sil