21 Kasım 2013 Perşembe

şekillerle oyun

şekille günümüzün konusuydu paşamla yaşamda gördüm bu çalışmayı tugbacıma sevgilerle kerem çok gününde degildi biraz oynadı bıraktı oyunu ama dolabın yanına gelip geçerken oynuyo meyaba kaye evdemiçin men deldim evdeyim hoşdeldin diyerek oynadıgı şekillerle şarkı söylüyo kuzum



bu oyunda şarkıyla oynadık bugün benim adım kare mendile benzerim kenarım köşem var benim benim adım kare-benim adım daire kenarım yok benim topa benzer bedenim yuvarlak birşeyim ben daireyim-benim adım üçgen üç kenarım var benim köşem kenarım adım üçgendir benim bunlar uydurma şarkı sözleri baştan tanıtma aşamasında bunları söyledik öyle oynadık sizede iyi eylenceler

6 yorum:

  1. aferin sana kerem. hem sarki ogrenmissin hem de sekilleri ne guzel:)

    YanıtlaSil
  2. Cok sagol canim yarim yamalak konusmasina bayiliyorum

    YanıtlaSil
  3. Ben onun kareli şarkısını yerim :) Bu çok faydalı oldu bizim için de hala oynuyor ara sıra buzdolabı süsümüz oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tugbacim katiliyorum cok faydali bir oyun bizimde bu oyunlar dolap susu oldu baliklar bulasik makinasinda sekiller buzdolabinda evime dekor verdiler

      Sil