20 Kasım 2013 Çarşamba

balon baskısı

hastalıktan kırılan oglum mızmızlanınca basit oyun olsun istedim bu etkinligi çocuklarımın oyun günlügünde gördüm özlemcigime sevgilerimle başladım ön hazırlıga balonu çok fazla şişirmiyorsun parmak boyasını plastik tabaklara koydum balonu boyaya batırıp rast gele vurduk kartona kerem bu işi çok sevdi çokta eylendik en azından elleri batmayınca sevdi boya yapmayı pinpir oglum :)

çok fotograf çekemedim bunlarla idare edicez artık


o kadar çok sevdik ki resmi odasındaki duvara astık

o kadar eylenceliki herkeze tavsiye ediyorum

2 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun,çok güzel bir sanat eseri çıkarmışsınız maşallah kerem'e

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim gercekten astimla grip birlesti cok hasta olduk bu calismayi bizde cok sevdik cerceveletmeyi dusunuyorum tablo gibi oldu gercekten

      Sil