16 Kasım 2013 Cumartesi

akvaryumdaki renkli balıkları eşleştirme


eşleştirme oynlarına devam ettik mutfakta rahat vermeyen oglum için dolabı düşündüm o orda oynarken bende yemek yapabilirim diye başarılıda oldu biraz rahat nefes aldım
bakınca şaşırdı bayık bayık diye bi bagırdı sonra oyunu anlattım tepkisi yeden annem dedi ama bu oyun böyle olmaz bapma men bapcam (keremce dili )sonra ikna oldu arada kafasına göre takıldı ama yapcak birşey yok



herkeze bol eylenceler
çıktıları almak isteyenler için çıktılar altta


8 yorum:

  1. ya yerim ben seni ya o yarım yamalak konuşmanı kuzummmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol ebrucum yarım yamalak konuşmasına bayılıyorum ben :)

      Sil
  2. Aferin sana Kerem, ne güzel eşleştirmişsin balıkları öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canım kafasına göre takılmak istedi ama başta annenin gönlünü yaptı sonra serbest çalıştı kuzum

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  3. aferin kereme ne güzel eşleştirmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sogol deryacim istedimi yapiyo ama uzdurmek gerekiyo bazen

      Sil