23 Ekim 2013 Çarşamba

meyve sebze eşleştirmesi

2 aydır hazır olan fakat çarşıya giderken flaş bellegi unuttugumdan çıkartamadıgım sebze meyve eşleştirme oyununu ancak hazırlayabildim kerem bu oyunda çok başarılı oldu ilk turu dikkatlice yaptı sonra tekrar oynamak istedi bu sefer biraz oynarken şımardı kuzum elmayı alıp patatese koymaya çalışır gibi yaptı benim mimiklerime gülüp dogru yere koyup gülmeye başladı şaşırttı yani anneyi




güzel bir oyun oldu yarım saat kadar oynasakta eylendik ve ögrendik :) indirmek isteyenler için http://www.kids-pages.com/ adresinin flaş card seçenegini seçip indirebilirsiniz

4 yorum:

  1. kocaman bir maşallah diyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bizimki hepsinin tadına bakmıştı Kerem akıllı uslu oynamış maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tugbacım verdim eline elmayı muzu hayır dedi bende şaşırdım ama karnı toktu ondan olabilir :)

      Sil