28 Ekim 2013 Pazartesi

çim adamımız

çok uzun zamandır aklımda olan bir çalışmaydı çim adam yapmak önce ince çorabın altına dügüm attım sonra ilk önce çim tohumlarını koydu kuzum sonra toprak doldurdu bu çok hoşuma gitti bu çim adamın yapım aşaması oglmun elinden çıktı ben hiç ellemedim daha sonra üste dügüm attık güzelce ıslattık sonra süsleme faslı vardı


resimler biraz bulanık olabilir corabı açıp hem çekmek zor oldu en son göz agız yaptık çim adamımıza boş bir saksıya alta gazete doldurduk çim adamımızı koyduk

toprakla oynamayı çok seviyo kuzum bu aktivitede iyi geldi kuzuma herkeze bol eylenceler

3 yorum:

  1. Çok güzel bir aktivite olmuş Kübra'cım biz henüz anlamayız sanırım bu işlerden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aramızda 1 ay var yaparken anlattım ama en büyük avantajımız bahçeli bir evde oturuyorz bütün yaz domates biber salatalık ve çileklerimizle ugraştık ellerinle topladı kuzum onları ekip büyürken ve sebzeleri toplarken gözlemledi ona güvenerek yaptım çim adamı çiçek çıkcak diyerek yaptı bakalım umarım oglumun elinden çimlerimizde güzel çıkacak :)

      Sil
    2. E tabi siz de bahçe varmış bizimki toprak görünce eşeleyip dökmeye saçmaya çalışıyor hemen:)

      Sil